خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 12:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در پیامی خطاب به پارلمان کشورهای مختلف؛

قوانینی برای قطع کامل روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونسیتی وضع شود

گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در پیامی ضمن محکومیت شدید این جنایت جنگی و کشتارجمعی و جنایت بشری، از پارلمان‌های جهان خواست قوانینی را در قطع کامل روابط دیپلماتیک  و تجاری با رژیم صهیونیستی و تحریم کالاها و شرکت‌های حامی این رژیم وضع نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، نوشت: این جنایت وقیحانه به سرکردگی نخست وزیر مجرم و جنایتکار رژیم صهیونیستی، پاسخی جز نابودی رژیم کودک کش و یکسره کردن کار این غده سرطانی ندارد.



متن کامل پیام به شرح زیر است :



 بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم 



جنایت رژیم صهیونیستی در حمله متعمدانه به بیمارستان "المعمدانی" در غزه که با حمایت مستقیم تسلیحاتی رژیم جنایتکار آمریکا و با حمایت و همراهی حکومت‌های غربی صورت گرفت و منجر به شهادت بیش از هزار شهروند مظلوم و بی پناه فلسطینی بویژه زنان و کودکان فلسطینی گردید، لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه مجامع بین المللی، سازمان ملل و حکومت‌های منفعل بجای گذاشت.



این جنایت وقیحانه به سرکردگی نخست وزیر مجرم و جنایتکار رژیم صهیونیستی، پاسخی جز نابودی رژیم کودک کش و یکسره کردن کار این غده سرطانی ندارد.



به سازمانهای بین المللی امیدی نیست؛ جهان باید بپاخیزد و ملت‌های آزاده باید در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گیرند.تنها طوفان خشم ملت‌هاست که می‌تواند بنیان این رژیم جعلی و فاسد را برکند.



گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین ضمن محکومیت شدید این جنایت جنگی و کشتارجمعی و جنایت بشری، از پارلمان‌های جهان می‌خواهد ضمن محکومیت این جنایت، قوانینی را در قطع کامل روابط دیپلماتیک  و تجاری با رژیم صهیونیستی و تحریم کالاها و شرکت‌های حامی این رژیم وضع نمایند و باتوجه به وضعیت وخیم انسانی در غزه، مساعدت‌های غذایی و دارویی برای فلسطینیان مظلوم ساکن غزه ارسال نمایند.



                                                                                            گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین



 



پایان پیام

  • کد خبر : 370133
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار